#Szántó Péter

Hányszor kezdünk bele egy vállalkozás megvalósításába, mielőtt feladjuk?
 

Hányszor kezdünk bele egy vállalkozás megvalósításába, mielőtt feladjuk?

Manapság egyre többen gondolkoznak saját vállalkozás indításában, mert azt hiszik, szabadúszónak lenni könnyű: az ember kávézókban vagy coworking irodákban üldögél, vlogol és blogol, és menő eseményekre jár, ezzel is építve a személyes márkáját. Ráadásul mindez csak a jéghegy csúcsa, ha a vállalkozásalapítással kapcsolatos tévhiteket nézzük.

Szántó Péter Szántó Péter


Vevőket az adatokból – Hogyan lesz a big datából ügyfél?
 

Vevőket az adatokból – Hogyan lesz a big datából ügyfél?

Az egyik legrangosabb startup-konferencia, a The Next Web marketingvezetőjét Matthew Elworthyt kérdeztük, hogyan szerezhetnek több vevőt vagy felhasználót a kis cégek weboldalaik személyre szabásával, és hogyan fordíthatják előnyükre a felhasználói regisztrációkból nyert adatokat, és egyáltalán, mit kezdjen egy kis cég a big datával.

Szántó Péter Szántó Péter

Így lehet igazán hatékony cége marketingje
 

Így lehet igazán hatékony cége marketingje

Growth hacking, lead generálás, automatikus személyre szabás – ha ezek a kifejezések nem ismerősek, akkor radikális változások szükségesek cége marketingtevékenységében, ha igen, akkor is érdemes tovább olvasnia.

Szántó Péter Szántó Péter

Ezért nem elég egy szimpla weboldal
 

Ezért nem elég egy szimpla weboldal

Bizonyára ön is vesztegetett már időt a neten irreleváns vagy unalmas tartalmakra, és volt elégedetlen felhasználói élményével. Azonban ma már megvan rá lehetőség, hogy egy vállalkozás azt adja a netezőknek, amit szeretnének.

Szántó Péter Szántó Péter




Öngyilkosság, ha csak nevet vált az MSZP
 

Öngyilkosság, ha csak nevet vált az MSZP

Sajtóhírek szerint új elnökkel és talán új névvel próbál majd új szimpatizánsokat maga mellé állítani az MSZP, s az SZDSZ is hasonlóra készül. De jár-e veszélyekkel, ha egy párt újramárkázza magát? Mikor lehet sikeres és milyen esetben vezethet ez a márka ellehetetlenüléséhez? A hvg.hu erről faggatta Szántó Péter pr-szakértőt, a Noguchi Porter Novelli igazgatóját, aki szerint jelenleg a Fidesz is újramárkázza magát.

Dezső András (hvg.hu) Dezső András (hvg.hu)


Matekozza ki szerencséjét!
 

Matekozza ki szerencséjét!

A matematika tudománya nem áll messze egy vállalkozás gyakorlatától. Ha kíváncsi rá mégis hol találkozik az elmélet a gyakorlattal, olvassa el Szántó Péter legújabb cikkét.

Szántó Péter Szántó Péter


Mit ér a világmegváltó ötlet, ha senki nem érti?
 

Mit ér a világmegváltó ötlet, ha senki nem érti?

Hiába a jó ötlet, és a jó csapat mögötte, ha az elképzelést nem sikerül megfelelően kommunikálni. Sok múlik a vállalkozást bemutató előadáson, főleg, ha a hallgatóság soraiban ott ülnek a befektetők is. Íme, pár jó tanács a felkészüléshez.

Szántó Péter Szántó Péter


Minden eladható – de miből lesz love brand?
 

Minden eladható – de miből lesz love brand?

„Minden eladható”– tartják a reklámos berkekben mozgó szakemberek. Ez nem csupán a termékek és szolgáltatások értékesítésére igaz, de arra is, hogy meg tudjuk-e győzni barátainkat arról, hogy melyik filmet nézzük a moziban, vagy, hogy melyik buliba menjünk szombaton. A „tranzakció” sikeressége természetesen már rajtunk múlik, hiszen egymillió termékből jó, ha egy annyira kimagasló, hogy képes önmagát jövedelmezővé tenni. A legtutibb árut sokszor mindössze hajszálnyi különbség választja el a középszertől. De mi is ez a különbség?

Szántó Péter Szántó Péter