#Szántó Péter

Hányszor kezdünk bele egy vállalkozás megvalósításába, mielőtt feladjuk?

Manapság egyre többen gondolkoznak saját vállalkozás indításában, mert azt hiszik, szabadúszónak lenni könnyű: az ember kávézókban vagy coworking irodákban üldögél, vlogol és blogol, és menő eseményekre jár, ezzel is építve a személyes márkáját. Ráadásul mindez csak a jéghegy csúcsa, ha a vállalkozásalapítással kapcsolatos tévhiteket nézzük.

Szántó Péter


Vevőket az adatokból – Hogyan lesz a big datából ügyfél?

Az egyik legrangosabb startup-konferencia, a The Next Web marketingvezetőjét Matthew Elworthyt kérdeztük, hogyan szerezhetnek több vevőt vagy felhasználót a kis cégek weboldalaik személyre szabásával, és hogyan fordíthatják előnyükre a felhasználói regisztrációkból nyert adatokat, és egyáltalán, mit kezdjen egy kis cég a big datával.

Szántó Péter

Így lehet igazán hatékony cége marketingje

Growth hacking, lead generálás, automatikus személyre szabás – ha ezek a kifejezések nem ismerősek, akkor radikális változások szükségesek cége marketingtevékenységében, ha igen, akkor is érdemes tovább olvasnia.

Szántó Péter

Ezért nem elég egy szimpla weboldal

Bizonyára ön is vesztegetett már időt a neten irreleváns vagy unalmas tartalmakra, és volt elégedetlen felhasználói élményével. Azonban ma már megvan rá lehetőség, hogy egy vállalkozás azt adja a netezőknek, amit szeretnének.

Szántó Péter




Matekozza ki szerencséjét!

A matematika tudománya nem áll messze egy vállalkozás gyakorlatától. Ha kíváncsi rá mégis hol találkozik az elmélet a gyakorlattal, olvassa el Szántó Péter legújabb cikkét.

Szántó Péter


Mit ér a világmegváltó ötlet, ha senki nem érti?

Hiába a jó ötlet, és a jó csapat mögötte, ha az elképzelést nem sikerül megfelelően kommunikálni. Sok múlik a vállalkozást bemutató előadáson, főleg, ha a hallgatóság soraiban ott ülnek a befektetők is. Íme, pár jó tanács a felkészüléshez.

Szántó Péter



Minden eladható – de miből lesz love brand?

„Minden eladható”– tartják a reklámos berkekben mozgó szakemberek. Ez nem csupán a termékek és szolgáltatások értékesítésére igaz, de arra is, hogy meg tudjuk-e győzni barátainkat arról, hogy melyik filmet nézzük a moziban, vagy, hogy melyik buliba menjünk szombaton. A „tranzakció” sikeressége természetesen már rajtunk múlik, hiszen egymillió termékből jó, ha egy annyira kimagasló, hogy képes önmagát jövedelmezővé tenni. A legtutibb árut sokszor mindössze hajszálnyi különbség választja el a középszertől. De mi is ez a különbség?

Szántó Péter

Öngyilkosság, ha csak nevet vált az MSZP

Sajtóhírek szerint új elnökkel és talán új névvel próbál majd új szimpatizánsokat maga mellé állítani az MSZP, s az SZDSZ is hasonlóra készül. De jár-e veszélyekkel, ha egy párt újramárkázza magát? Mikor lehet sikeres és milyen esetben vezethet ez a márka ellehetetlenüléséhez? A hvg.hu erről faggatta Szántó Péter pr-szakértőt, a Noguchi Porter Novelli igazgatóját, aki szerint jelenleg a Fidesz is újramárkázza magát.